Hele maand november voordeel voor installateur

Legrand pakt uit met campagne Aanpakkuh.

Begin september heeft Legrand Nederland de aftrap gegeven voor de Aanpakkuh-campagne. Ruim 800 kleinere en/of lokale elektrotechnische installatiebedrijven ontvangen in dit kader een doos met diverse Legrand actieproducten.

De installateur kan hierdoor ter plekke het installatiegemak van deze nieuwe producten ervaren. Tegelijkertijd ontvangt hij bij bestelling van de actieproducten 10% inkoopvoordeel. De campagne loopt tot eind november 2010.

Voordelig kennismaken

De actieproducten uit de doos bestaan uit een kunststof wandgoot, een Mosaic 2V wandcontactdoos en een LCS2 dataconnector. Installateurs kunnen zo zelf ervaren dat deze producten zich onderscheiden in kwaliteit, zekerheid, veiligheid, esthetiek en installatiegemak.
Alle producten en onderdelen sluiten slim op elkaar aan en zijn met minimale handelingen te monteren. Dit levert de installateur tijdwinst op en resulteert daardoor in een kostenbesparing. Installateurs kunnen tijdens de actieperiode extra voordelig kennismaken met het Legrand Cabling System2, de Legrand wandgoten en energiezuilen en het Mosaic schakelmateriaal. Aanschaf levert naast 10% inkoopvoordeel ook een voorgerekende tijdsbesparing op van 5%.

Eenvoudig bestellen

Legrand werkt in de Aanpakkuh-campagne samen met verschillende elektrotechnische groothandels, waaronder Technische Unie, Elektrokern Schuurman, Rexel, Oosterberg, Conelgro en Hagemeyer. Installateurs kunnen via de webshop van deze groothandels heel eenvoudig de actieproducten bestellen.

« Nieuws overzicht