Met Codia volg je het functioneren van schuifpoorten realtime

B&G Hekwerk komt met telemetrie-oplossing: Codia.

Voor veel bedrijven is het van levensbelang dat de toegang tot het bedrijfsterrein vlekkeloos functioneert. Maar hoe controleer je dat? Als eerste in de markt komt B&G Hekwerk met het antwoord: Codia.

Dankzij deze telemetrie-oplossing ben je altijd als eerste op de hoogte van storingen aan je poort of bedrijfsentree. Zonder dat je daarvoor naar buiten hoeft.

Realtime op de hoogte

B&G Hekwerk vindt dat klanten realtime op de hoogte moeten kunnen zijn van het functioneren van hun schuifpoort of bedrijfsentree. Daarom presenteert de specialist in terreinbeveiliging de Codia: een die bestaat uit een telemetrie-unit en een webapplicatie. Zo kan de klant vanachter zijn computer het doen en laten van zijn Eco-, Speed- en A-Liner schuifpoorten volgen.

Storingsmelding

Bij een storing krijgt de gebruiker een melding via de mail; onmisbaar bij poorten die uit het zicht staan. Ook buiten werktijd is deze service waardevol want je wilt er op maandagochtend niet achterkomen dat je poort het hele weekend heeft opengestaan.

 
De gebruiker krijgt bij elke storing een duidelijke omschrijving van de fout krijgt dus niet alleen een weinigzeggende foutcode. Op basis van die informatie kan de klant beslissen of hij de storing zelf kan oplossen of dat hij hulp nodig heeft van B&G Hekwerk.

Historie

In de webapplicatie is ook de volledige historie van de poort te raadplegen. Met die informatie krijg je beter inzicht in het gebruik, het onderhoud en de storingen. De kennis die je zo opdoet kan bijvoorbeeld aanleiding zijn om het onderhoudscontract aan te passen. En bij het beslissen over vervanging is die informatie een handig hulpmiddel.

Abonnement

B&G Hekwerk biedt Codia aan als abonnement. Net als bij een mobiele telefoon betalen klanten een vast bedrag per maand. Codia wordt toegevoegd aan een nieuwe schuifpoort maar kan ook aan een bestaande schuifpoort worden gekoppeld. Net als voor de schuifpoort geldt dat B&G Hekwerk het systeem plug&play levert.

 
Een investering in Codia kan kosten besparen. Medewerkers van de telefonische helpdesk kunnen de poort bijvoorbeeld op afstand resetten. En als de monteur toch moet komen zal hij efficiƫnter werken want hij weet immers vooraf wat er scheelt en kan meteen de juiste onderdelen meebrengen.

« Nieuws overzicht