Eurocol LiquidDesign-stalenboek nu op aanvraag verkrijgbaar | 18-april-2017 |
Veel interesse voor innovatieve vloerafwerking van Forbo Eurocol
Om zijn onlangs geïntroduceerde, gegoten vloerafwerking LiquidDesign nog beter aan klanten te kunnen promoten, introduceert Forbo Eurocol een fraai stalenboek. Deze stevige drieluikmap biedt het complete overzicht van de 32 LiquidDesign-kleuren, waarin deze innovatieve, blijvend veerkrachtige vloerafwerking leverbaar is. Ook biedt de map ruimte aan productbrochures om aan de eindklant mee te geven. Een handig verkoopinstrument in de showroom van de woning- en projectinrichter en voor verkopers in de buitendienst.
Het LiquidDesign-stalenboek is op aanvraag verkrijgbaar voor bedrijven die daadwerkelijk met dit onderscheidende Eurocol-product aan de slag willen. Enkele van hen hebben al een LiquidDesignvloer in hun showroom aangebracht en intussen zijn er ook al diverse projecten uitgevoerd. Geïnteresseerde Eurocol-klanten kunnen het stalenboek aanvragen bij hun Technisch-commercieel adviseur, bij de Sales Representatives New Business en bij Customer Service in Wormerveer.
Look & feel
Omdat de 32 LiquidDesign-kleuren in het stalenboek zijn uitgevoerd als originele productmonsters, krijgt de klant een goed beeld van de werkelijke kleur en kan hij of zij het product LiquidDesign ook letterlijk voelen. Hierdoor ervaart de klant de bijzondere look & feel van deze vernieuwende Eurocol-vloerafwerking, die wordt bereikt door de toepassing van natuurlijke en hernieuwbare componenten, waaronder kurk en lijnolie.
Warme uitstraling
Aan die natuurlijke componenten dankt LiquidDesign ook zijn hoogwaardige uitstraling. Daarom wordt dit Eurocol-product gepositioneerd als een exclusieve, gegoten vloerafwerking, die zich duidelijk onderscheidt van conventionele gietvloeren zoals PU en epoxy. Door hun killere uitstraling worden die vloeren doorgaans toegepast in een industriële omgeving. LiquidDesign daarentegen is door zijn warme uitstraling bij uitstek geschikt voor toepassing in winkels, sport- en bedrijfskantines, openbare gebouwen en hotels, maar het is ook een unieke vloerafwerking voor woningen.
Groeiende interesse
Sinds de marktintroductie in februari groeit de interesse voor LiquidDesign onder woning- en projectinrichters voortdurend, maar ook bij architecten en eindgebruikers. Ook voor de producttrainingen die Forbo Eurocol periodiek in Wormerveer organiseert, blijkt veel animo en de buitendienstmedewerkers van Forbo Eurocol nemen LiquidDesign standaard mee in hun verkoopgesprek. Het nieuwe LiquidDesign-stalenboek is hierbij een handig hulpmiddel.
LiquidDesign-productinformatie vindt u op de website van Forbo Eurocol.