Innovatie heeft z’n prijs: logisch dat we dit beschermen | 11-november-2020 |
Wereldwijd trendsetter en voortrekker
Als het op innovatie aankomt, drukt Renson het gaspedaal vol in. Die innovatie zit dan ook al ruim 110 jaar in het DNA van het Waregemse familiebedrijf ingebakken. En dus wordt er flink geïnvesteerd in R&D en productontwikkeling om als wereldwijd trendsetter en voortrekker in ventilatie, zonwering en ‘outdoor living’ een hoofdrol te blijven spelen.
Zo is maar liefst 10% van de 1200 medewerkers aan de slag in onderzoek en ontwikkeling (zowel op het vlak van ventilatie, zonwering als outdoor living). Dat levert met de regelmaat van de klok product-vernieuwingen of innovaties op die inspelen op nieuwe behoeften die in de markt de kop opsteken. Logisch dus, dat Renson ook de nodige initiatieven neemt om die investeringen te beschermen, bijvoorbeeld aan de hand van octrooien en modellen op producten die het wereldwijd verdeelt zoals onder andere:
- De integratie van doekzonwering in de Camargue terrasoverkapping, het huidige topmodel in het outdoor living assortiment van Renson;
- de nieuw Fixscreen® Minimal oplossingen;
- …
Die octrooien en andere bescherming bieden Renson dan ook het nodige recht op een blijvende voorsprong. Want alleen zo is het mogelijk om de hoge kwaliteit op het gebied van innovatie, design en duurzaamheid te blijven aanhouden.
« Nieuws overzicht